Особливості обдарованих дітей
1. Мають хорошу пам`ять, власний світогляд, добре розвинене абстрактне мислення.
2. У них добре розвинута свідомість, теоретичний спосіб
мислення.
3. Дуже активні й завжди чимось зайняті. Вони прагнуть
працювати більше за інших.
4. Ставлять високі вимоги до себе, у них добре
розвинуте почуття справедливості, вони боляче сприймають суспільну
несправедливість.
5. Наполегливі в досягненні результату в галузі, яка їх
цікавить, для них характерний творчий пошук.
6.Хочуть учитись і досягають у навчанні значних
успіхів. Навчання дає їм задоволення.
7.Завдяки численним умінням (класифікувати,
категоризувати, встановлювати причинно – наслідкові зв’язки, планувати і
прогнозувати, робити висновки) вони здатні краще за інших займатися самостійною
діяльністю, особливо в галузі літератури, математики, проведенні дослідів,
фенологічних спостережень.
8. Порівняно зі своїми ровесниками краще вміють
розкривати взаємозв’язки між явищами і сутністю, індуктивно й дедуктивно
мислити, маніпулювати логічними операціями, систематизувати, класифікувати й
узагальнювати їх.
9. Мають почуття
гумору, вони мають міцне здоров’я, життєрадісні, хоча зрідка стан здоров’я погіршується.
10. У них
перебільшені почуття страху, емоційна залежність, незбалансованість порівняно з
їхніми однолітками.
11. Потребують
значної уваги з боку педагогічних працівників. Для них важливі не тільки
глибокі й міцні знання, а й практичні навички, які дитина може отримати у
різних наукових товариствах.
Комментариев нет:
Отправить комментарий