Вам подобається цей блог?

четверг, 25 октября 2012 г.

Особливості обдарованих дітей

1. Мають хорошу пам`ять, власний світогляд, добре розвинене абстрактне мислення.
2.     У них добре розвинута свідомість, теоретичний спосіб мислення.
3.   Дуже активні й завжди чимось зайняті. Вони прагнуть працювати більше за інших.
4. Ставлять високі вимоги до себе, у них добре розвинуте почуття справедливості, вони боляче сприймають суспільну несправедливість.
5.  Наполегливі в досягненні результату в галузі, яка їх цікавить, для них характерний творчий пошук.
6.Хочуть учитись і досягають у навчанні значних успіхів. Навчання дає їм задоволення.
7.Завдяки численним умінням (класифікувати, категоризувати, встановлювати причинно – наслідкові зв’язки, планувати і прогнозувати, робити висновки) вони здатні краще за інших займатися самостійною діяльністю, особливо в галузі літератури, математики, проведенні дослідів, фенологічних спостережень.
8.  Порівняно зі своїми ровесниками краще вміють розкривати взаємозв’язки між явищами і сутністю, індуктивно й дедуктивно мислити, маніпулювати логічними операціями, систематизувати, класифікувати й узагальнювати їх.
9. Мають почуття гумору, вони мають міцне здоров’я, життєрадісні, хоча  зрідка стан здоров’я погіршується.
10. У них перебільшені почуття страху, емоційна залежність, незбалансованість порівняно з їхніми однолітками.
11.  Потребують значної уваги з боку педагогічних працівників. Для них важливі не тільки глибокі й міцні знання, а й практичні навички, які дитина може отримати у різних наукових товариствах.



Комментариев нет:

Отправить комментарий